zaterdag 10 mei 2008

Eerbetoon aan Sterchele



Kleur doet er werkelijk niet toe, de rivaliteit tussen ploegen onderling verdwijnt met de zon bij een tragisch feit zoals het overlijden van Sterchele.
Aan de andere kant van het Jan Breydelstadion gingen de vlaggen van Cercle halfstok en de spelers gingen ook persoonlijk het rouwregister tekenen

Voor de aanvang van alle voetbalwedstrijden in eerste klasse, zal er een oorverdovend applaus weerklinken op alle velden. Enkele supporters van "Den Beerschot" zullen speciaal afzakken naar Jan Breydel om tijdens de wedstrijd samen met de Club-supporters te rouwen om hun voormalige publiekslieveling.

Verder zou ik via deze weg de familie, Clubsupporters en vrienden van Sterchele veel sterkte willen wensen in deze moeilijke tijden.
Ik zag je voor het laatst nog bezig tijdens de derby, wat baalde ik die dag toen ik jou dat handgebaar zag maken. Ik kon mijn sjarpe wel opeten. Nu kan me deze derbynederlaag mij werkelijk niets meer schelen. Bij elke volgende derby zullen mij gedachten bij u zijn François, de derby's zullen nooit meer hetzelfde zijn zonder u.

Een cercle supporter

1 opmerking:

Anoniem zei

onze diepe medeleving aan francois